Hakkımızda


Alanyalılar ile Rahat Yolculuk...
İyi hizmet verebilmenin altında yatan temel nedenin personel kalitesi olduğunu düşünen yönetimi, periyodik aralıklarla kaptan, hostes, muavin, bilet satış sorumlusu ve halkla ilişkiler gibi birimlerine liderlik, takım çalışması, kalite bilinci, kurum kimliği, müşteri mutluluğu, iletişim teknikleri vb. konularda hizmet içi eğitim programları düzenleyerek personel kalitesini ve dolayısıyla da hizmet kalitesini arttırmaktadır.

Alanyalılar Turizm; Bir Araya Gelmek bir başlangıçtır ,bir arada kalmak bir ilerlemedir. Bir arada çalışmak başarının ta kendisidir" anlayışını hizmet kalitesinde ilke edinmiştir. Bugün şehirlerarası otobüs taşımacılığı kaliteyi, güvenliği ve hizmeti ön plana çıkarıyor. Hizmet anlayışı da yeni teknolojik gelişmeler ve yolcuların değişen ihtiyaçlarına göre yeniden şekillenip yeni bir boyut bulmaya başlıyor Sizlerden gelecek eleştiri, öneri ve talepleriniz ile her zaman daha iyi ve güzele ulaşmak amacıyla, İYİ YOLCULUKLAR DİLERİZ...

MİSYONUMUZ

- Kaliteli, güvenli, konforlu, ekonomik yolculuk sunmak ve müşteri memnuniyeti adına sürekli gelişmek,- Hizmet kalitesini devamlı artırarak müşterilerine, çalışanlarına ve işine saygı duyarak, onlara daima en iyiyi sağlamak,- Sektörde her zaman yüksek bir ivmeyle hareket eden bir kuruluş olmak,- Yeniliğe açık, teknolojiyle entegre bir şekilde çalışmak,- İlişkide bulunulan kurum ve kişilerle de uyum içerisinde çalışarak mevcut düzende daima ileriye dönük adımlar atmak,- Ülke turizmine destek vermek, katkıda bulunmak ve bununla da yetinmeyip dünyada tanınır hâle gelmek için sektördeki payını artırarak ilerlemektir.

VİZYONUMUZ

Turizm sektöründe, benimsediği güvenilirlik, konfor, üstün hizmet kalitesi ve anlayışıyla, ülkesinde referans olma ayrıcalığını yaşamak ve daima tercih edilen, örnek alınan bir marka olmaktır.


Bagaj Prosedürü


Sayın Yolcularımız:

"ALANYALILAR TURİZM'DEN BİLET ALAN HER YOLCUNUN (GÜVENLİĞİNİZ AÇISINDAN) 30 KG'MI GEÇMEMEK KOŞULU İLE EN FAZLA İKİ ADET BAGAJ HAKKI VARDIR."

Güvenliğiniz için eşyanızı bagaja kendiniz teslim ediniz ve mutlaka bagaj fişinizi isteyiniz.
Kayıp eşya ödemeleri bagaj fişi verildiği halde kaybolan bagajlar içindir. Kıymet takdiri yapılmayan valiz vs eşyaların kaybı halinde en fazla bilet ücretinin iki katı ödeme yapılır.
Yolcularımız için tanınan ücretsiz bagaj hakkı 30 kg mı aşmamak koşulu ile 2 (iki) adettir. Bu miktarı aşan yükler alınmayabilir.
Bagaja teslim edilmeyen eşyaların (otobüs içinde, koltuk üstü raflarda, koltuk filesinde unutulması, kayıp ve çalınması durumunda tüm mesuliyet yolcunun kendisine aittir.
Şehir içi servis araçlarında ve Terminallerimizde emanet olarak bırakılan, unutulan, başka bagajla karışan, çalınan eşyaların tüm mesuliyeti yolcunun kendisine aittir.

TAŞINAMAZLAR
Bagajın içerisinde;
Kırılabilir eşya ve bozulabilir madde, Akıcı ve kokucu madde, büyük ebatlı parça, Elektronik cihaz, Müzik aleti, İlaç, Değerli eşya (para, mücevherat, ticari ve kıymetli doküman, pasaport, kimlik vb.) Tehlikeli madde (ateşli silah, mermi, yanıcı, kimyasal nitelikli madde. Vb.)
Gibi eşyaların taşınması ve kaybı durumunda; maddi ve manevi zararından firmamız sorumlu değildir.


KAYIP BAGAJ
Yolculuk sonunda, bagaj fişi karşılığı bagaja teslim edilmiş eşyanın çıkmaması (kaybolması) durumunda yolcumuz aynı gün kendisine en yakın ALANYALILAR TURİZM Terminaline başvurarak Kayıp Bagaj Formu doldurması gerekmektedir. Kayıp bagaj formunu ekde görebilir dilerseniz çıktı alabilirsiniz.

Kayıp Bagaj Formu formun doldurulduğu Terminal tarafından Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilir.
Kayıp Bagaj Formunda yazılı bilgilerin mutlaka doldurulması gereklidir.
Kayıp Bagaj Formu doldurulduktan sonra sıra ile;
1 ) Kayıp Eşya için ilk başvurulan Terminal
2 ) ALANYALILAR TURİZM Kayıp Eşya Deposu
3 ) Halkla İlişkiler Müdürlüğü

Devreye girer.
15 gün sonra sonuç hakkında yolcu ile görüşme yapılır.

Bu zaman içerisinde kayıp eşya bulundu ise eşyayı bulan kişi tarafından ALANYALILAR TURİZM Kayıp Eşya Deposuna tutanakla imza karşılığı teslim edilir veya kayıp eşyası depodan teslim edilecek yolcuya tutanakla imza karşılığında teslim edilir. Bulunamayan kayıp eşyalarla ilgili olarak değer tesbiti yapılmışsa değeri, değer tesbiti yapılmamışsa en fazla bilet bedelinin iki katı tutarında ödeme yapılır.

HASARLI BAGAJ
Bagajın taşınma esnasında Firmamızdan kaynaklanan bir sorundan dolayı zarar görmesi durumunda, yolcunun terminalden ayrılmadan ALANYALILAR TURİZM yetkilisine Hasar Tespit Raporu tutturması gerekmektedir. Hasar tespit raporunun aslı ALANYALILAR TURİZM Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilir.
1 Hafta sonra yolcu ile sonuç hakkında görüşme yapılır ve sonuçlandırılır.

"Karayolları Taşıma Yönetmeliği:
Madde.50:
a ) Yurtiçi ve uluslar arası taşımalarda yolcunun 30 kg. a kadar olan bagajı ücretsiz taşınır. Bagajlar yolcuların biletlerinde gösterilen koltuk numaralarına göre etiketlenir.Yolcu taşınmalarında taşıt bagajının toplam istiap haddini aşan eşya taşınmaz. Yolcu taşımalarında yolcuya ait olmayan ticari eşya ve kargo taşınmaz.
b ) Taşıtın içinde canlı hayvan hiçbir zaman taşınmaz"